Dlaczego warto biegać z trenerem?

15.05.2018

sports-731506_960_72

Uważasz, że skorzytanie z trenerskich porad jest zarezerwowane wyłącznie dla zawodowców lub zaawansowanych amatorów? Nic bardziej mylnego! Zobacz, dlaczego warto poszukać dobrego trenera już na początku swojej biegowej przygody. 

Motywacja do treningów

Być może teraz czujesz, że bieganie jest czymś, co nigdy się nie znudzi. Myślisz głównie o treningach. Gdy jesteś w pracy, gdy jesteś chory i gdy odbierasz dziecko z przedszkola. Jednak każdy ma gorsze dni, a nawet tygodnie. Gdy przyjdzie zimowa aura i długie wieczory może się okazać, że Twoje lenistwo jest silniejsze od wyjścia na trening. Wtedy z pomocą przychodzi trener! Jak również wtedy, gdy masz do zrobienia mocniejszą jednostkę lub trening, za którym nie przepadasz.

Kubeł zimnej wody

Zapisałeś się na maraton po kilku miesiącach biegania? Chcesz złamać 1:25 w połówce, chociaż ledwo łamiesz 50 min na dychę? Trener szybko da Ci do zrozumienia, że to nie jest dobry pomysł. W zamian za to opracuje z Tobą REALNY plan, który pomoże Ci zrealizować biegowe marzenia.

Większa szansa na osiągnięcie celu

Bieganie bez wsparcia trenera, bądź też korzystanie wyłącznie z wiedzy znalezionej w internecie, jest trochę działaniem po omacku. O ile wiele wskazówek jest uniwersalnych, to jednak ten ostatni szlif treningowy powinien być już zindywidualizowany. Każdy z nas bowiem jest nieco inny, ma inną przeszłość sportową (bądź jej brak) i potrzebuje nieco innych bodźców.

Trenerzy posiadają również przynajmniej podstawową wiedzę z zakresu dietetyki. Dlatego jeśli Twoim celem jest nie tylko budowanie formy, ale również zrzucenie zbędnych kilogramów lub zmiana nawyków żywieniowych, rozpoczęcie biegania od znalezienia specjalisty, jest dobrym kierunkiem.

Ciekawy, zróżnicowany trening

Wielu biegaczy opiera swój trenin stale na tych samych jednostkach: spokojne rozbieganie, interwały (zawsze te same), siła biegowa, czasem bieg ciągły. Biegają za szybko lub za wolno, a na budowanie ogólnej sprawności już zazwyczaj brakuje im czasu.

Dobry trener podchodzi do treningu kompleksowo: zwraca uwagę na styl życia, dietę, sen, indywidualne potrzeby podopiecznych. To pomaga nie tylko w osiąganiu sportowych marzeń, ale przede wszystkim pozwala cieszyć się zdrowiem i formą przez długie lata!

Trenuj z Ligą Biegową!

headertren

Gdzie się spotykamy? Bieżnia na warszawskiej Agrykoli (pod zegarem)

Kiedy? Każdy wtorek, godz. 18:30

Trening jest bezpłatny. POCZĄTKUJĄCY TAKŻE MILE WIDZIANI! Niespóźnialskim udostępniamy depozyt.

Treningi prowadzą nasi doświadczeni trenerzy:

Paweł Olszewski - maratończyk z rekordem życiowym na królewskim dystansie wynoszącym 2:38:31. Najlepszy "królik doświadczalny" własnych jednostek treningowych, które aplikuje swoim podopiecznym, co pozwala mu na skuteczne łączenie biegowej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Często powtarza, że nic nie sprawie mu większej radości, niż biegowe postępy jego podopiecznych.

Mariola Ślusarczyk - Mistrzyni Polski w biegu przełajowym na 4 km oraz brązowa medalistka mistrzostw Polski w konkurencjach biegowych.

KALENDARZ
Lipiec 2018
pon wt śr czw pt sob nd
2
9
10
11
12
27
30
31
Pełny kalendarz
Polecane biegi
Partnerzy:

JabralabotigaVenga Travel4 move
Partnerzy medialni:

bieganie.pl
Organizator:

Partner techniczny:

enduhub

Krok 1

Podaj podstawowe dane o biegu

NAZWA BIEGU*

WYBIERZ DYSTANS*
(możesz wybrać więcej niż jeden)

WYBIERZ DATĘ BIEGU*

GODZINA ROZPOCZĘCIA ZAWODÓW*

:

MIEJSCOWOŚĆ*

STRONA WWW BIEGU

Zaloguj się do serwisu

Logując się przez Facebook akceptujesz regulamin.
Albo użyj swojego loginu i hasła

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Przypomnij mi hasło

Przypomnienie hasła

Zarejestruj się

Rejestrując się przez Facebook akceptujesz regulamin.
Albo użyj formularza
Hasło musi składać się z min. 6 znaków, max. 30 znaków i musi zawierać cyfry, litery i duże litery.