1. Przebiegnij 5km, 10km, półmaraton lub maraton i zmierz wynik swojego biegu za pomocą urządzenia, z którego korzystasz na co dzień - zegarka lub aplikacji biegowej. To może być bieg przebiegnięty w ramach jakiegoś zorganizowanej imprezy biegowej, twój indywidualny sprawdzian lub zwykły bieg treningowy.

2. Aby prawidłowo wprowadzić swój wynik, należy:
1/ wpisać swój numer startowy (sprawdzisz go TUTAJ >) i adres email (podany przy rejestracji) 
2/ wybrać dystans, jaki pokonałeś/aś (5km, 10km, półmaraton, maraton)
3/ wpisać czas swojego biegu w formacie [godziny : minuty : senkundy]. Trzeba wypełnić wszystkie pola w podanym formularzu (nawet jeśli wartość np. godzin w przypadku danego biegu wynosiła „0" – trzeba to zero wpisać).
4/ załączyć zdjęcie/screen dokumentujące wynik (na obrazie musi być widoczny dystans i czas)

3. Aby ułatwić udział w wirtualnej rywalizacji, przyjmujemy pewne uproszczenia w długościach rejestrowanych dystansów:
- dla biegów na 5 km:
klasyfikowane będą wyniki biegów na dystansie nie mniejszym niż 5 km (5000 m);
- dla biegów na 10 km:
klasyfikowane będą wyniki biegów na dystansie nie mniejszym niż 10 km (10 000 m);
- dla biegów na dystansie półmaratonu:
klasyfikowane będą wyniki biegów na dystansie nie mniejszym niż 21.1 km (21 100 m),
choć prawidłowy dystans półmaratonu to 21,0975 km;
- dla biegów na dystansie maratonu:
klasyfikowane będą wyniki biegów na dystansie nie mniejszym niż 42.2 km (42 200 m), choć prawidłowy dystans maratonu to 42,195 km.

4. Twój wynik zostanie zaliczony tylko wtedy, gdy na zdjęciu/screenie dokumentującym Twój rezultat, będzie widoczny czas biegu oraz przebyty dystans. Załączając plik, upewnij się, że te niezbędne dane się tam znajdują. Akceptowane będzie zdjęcie zegarka lub zrzut ekranu z dowolnej aplikacji, rejestrującej czas i dystans.

5. Plik dokumentujący wynik musi być w formacie jpg/jpeg/png oraz mieć nie więcej niż 2MB.

6. Będziemy wyrywkowo sprawdzali Wasze wyniki. Jeżeli po przesłaniu rezultatu, Twój czas nie będzie widoczny na liście wyników, może to oznaczać, że jest on jeszcze w sprawdzany w procesie weryfikacji. Obowiązkowemu sprawdzeniu będą poddani wszyscy zawodnicy z czasem zbliżonym się do elity.

7. W czasie trwania zabawy możesz przebiec i zarejestrować dowolną liczbę biegów na wybranych dystansach ! Możesz je rejestrować od 1 lipca do 31 grudnia 2020 r.

8. Aby wprowadzać wyniki swoich biegów, wystarczy, że wpiszesz na stronie formularza swój numer startowy (nadany przy rejestracji) i adres email (podany przy rejestracji). Nie zakładaj nowych kont, loguj się zawsze na swój profil. Na swoim „profilu zawodnika" znajdziesz wszystkie wyniki swoich zarejestrowanych biegów.

KALENDARZ
Wrzesień 2020
pon wt śr czw pt sob nd
1
2
3
4
5
6
7
8
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Partnerzy:

OSHEE
Organizator:

Krok 1

Podaj podstawowe dane o biegu

NAZWA BIEGU*

WYBIERZ DYSTANS*
(możesz wybrać więcej niż jeden)

WYBIERZ DATĘ BIEGU*

GODZINA ROZPOCZĘCIA ZAWODÓW*

:

MIEJSCOWOŚĆ*

STRONA WWW BIEGU

Zaloguj się do serwisu

Logując się przez Facebook akceptujesz regulamin.
Albo użyj swojego loginu i hasła

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Przypomnij mi hasło

Przypomnienie hasła

Zarejestruj się

Rejestrując się przez Facebook akceptujesz regulamin.
Albo użyj formularza
Hasło musi składać się z min. 6 znaków, max. 30 znaków i musi zawierać cyfry, litery i duże litery.